Nattrenn denne uken blir på Reppeåsen!
Det blir en intensiv (20poster +) og forhåpentligvis morsom løype, og som vanlig masse urettferdige gafflinger.
Avreise: Kl. 17.00 !! for at jentene skal rekke Tiomøte:)
Løypelengder:
Dudes: ca. 4-5km
Babes: ca. 3-4km
Parkering: Her
Livelox: Her
Orange: Her
Kjørekabal: her
Håper mange blir med!