Hu og Hei! Den 3. mai er det igjen tid for årets høydepunkt! Men før den tid må det planlegges med hvem skal bli med og hvor mange som skal kjøre med buss. Mer info om selve tio finner du her: Bulletin-3-1.pdf
Det har vært uenigheter om når bussen skal gå nedover. Noen ønsker å dra tidlig fredag morgen for å komme på fredagen før det blir mørkt for å sette opp camp, mens noen ønsker senere avgang for mindre “dødtid”, og da ha en overnatting på vei ned. Svar hva de mener
Vi trenger også en (eller flere) Tio-generaler, gjerne ta kontakt hvis du kunne tenkt deg å gjøre det! Tio-generalen har ansvar for bl.a. tio-campen vår.
OBS! Kort påmeldingsfrist