Da er tiden inne for årets første Onstek!
Prøver oss på Frøset, selv om det ikke er garanti for helt snøfritt. Det blir en intensiv mellomdistanse på ca. 6,6km, og fint å kjøre som en hardøkt! Det er forøvrig også mange kuttemuligheter underveis.
Ved mange påmeldte kan jeg tilby å sette ut poster. Dette blir god trening til Halden O-meeting, som er allerede neste helg! Vel møtt:)
Avreise: kl. 17.00
Parkering: her
Kjørekabal: her
Livelox: her
Orange: Nei, poster!