Onstek 08.04 – Frøset

Da er tiden inne for årets første Onstek!

Prøver oss på Frøset, selv om det ikke er garanti for helt snøfritt. Det blir en intensiv mellomdistanse på ca. 6,6km, og fint å kjøre som en hardøkt! Det er forøvrig også mange kuttemuligheter underveis.

Ved mange påmeldte kan jeg tilby å sette ut poster. Dette blir god trening til Halden O-meeting, som er allerede neste helg! Vel møtt:)

Avreise: kl. 17.00

Parkering: her

Kjørekabal: her

Livelox: her

Orange: Nei, poster!