Endelig er det klart for årets morsomste 17. mai tog, nemlig Enger Challgenge. Enger Challenge ble startet av legende Øyvind Enger, mannen som er den eneste i NTNUIs historie som har sprukket flere ganger enn undertegnede, og var også kjent for å løpe med lue, kanskje rett og slett o-norges svar på Jens Wängdahl. Uansett, Enger var en finslepen tekniker, og visste å sette pris på tekniske utfordringer. Derfor startet han opp tradisjonen Enger Challenge i 2012 og siden har den gått sin gang hvert eneste år, ja selv ikke Corona klarte å stoppe dette fantastiske 17. maitoget.
Info:
Avreise: klokka 13:00 fra lille-p. Kjørekabal
Parkering: Tulluan Vest
Løypelengde: 9.3km – Mange kuttemuligheter, så en økt for alle!
Momenter: Ja, mange
Gafling: Kan forekomme
Orange: Kan være nice å ha. Her
Tempo: Rolig i starten!-I2-Rolig nattRenn-Såfortatdukommerførstimål.
Påmelding innen 23:59 16.mai.
Start: Felles gåing 1.2km. En del høydemeter.
Det blir en økt i et område av Tulluan jeg tror veldig få har vært mye i. En real test der alle o-sportens momenter vil settes på prøve! Gleder meg til å se verdens fineste 17.mai tog! Husk fargeladd bekledning!

Link til tidligere Enger challenge:
2018:
http://www.tiborv.net/maps/show_map.php?user=ahe&map=2084
2019:
http://www.tiborv.net/maps/show_map.php?user=ahe&map=2274
2020:
http://www.tiborv.net/maps/show_map.php?user=ahe&map=2463