På lørdag arrangeres EC-DAHLS OPEN!
Innbydelse ligger på Slack!
Påmelding fungerer som følgende:
Skriv inn navn på Løpere samt brikkenummer om dere har.
Brikkenummer er EMITAG!
Oppdatert informasjon!Vi har påmeldingen for korrekt beregning og for å kunne vite hvem og hvor mange leiebrikker vi må bruke.
Derfor skjer følgende:Alle nåværende påmeldinger slettes. (For ordenes skyld), så folk må melde seg på.
Dere kan kødde med navn på løpere, men vi må kunne vite hvem det er ut fra kallenavnet (ihvertfall om det er babe/dude for korrekt beregning)Godkjent eksempel: “Andreas Myevold Drikkelyst”
På brikkenummer, så MÅ folk enten legge inn sin egen brikke eller skrive “Leie”.
Sur og vil klage?Klaging i henhold til Innbydelsen.
Vel møtt!