Faddermiddag – “Chromecast med gutta”

Bananen, Dyrehagen, HemMa og vår (halvt) tyske venn ble bedt på “Chromecast med gutta” i Othilienborg Mansion en regntung vårdag. For oss fattige studenter var det flott å føle litt på den voksne luk$u$en som venter etter ingeniørstudiene. Det var plass til alle middagens deltagere rundt bordet! Og utsikten var bedre enn toppetasjehyblene i høyblokkene på Moholt. Dette var til informasjon også gruppens femte faddermiddag(!) HemMA kunne desverre ikke stille, men vi fikk inn en stedfortreder som kunne stille på bilde!

Ingen faddermiddag uten middag! Her ble opptil flere sunne og gode pizzaer servert. Vi glemte dessverre å ta bilder av retten i sin helhet, men vi har bilder av den i sin delthet:

Ingen pizza uten no godt i glasset, og her fikk vi selvfølgelig servert en ogruppaklassiker: tran, i tillegg til at vi hadde med litt tran selv.

Enhver tran-liker med respekt for seg selv vet jo også å smake på tranen med mye luft i svelget, i tillegg til å høre om det er av en god årgang.

Ettersom vi kom for en helaften ble det også servert kake av sorten god. Noen gribber rakk å spise opp denne før bildetakeren rakk å fotografere. Se på det neste bildet og se for deg en kake isteden for en pizza.

Noen gamle minner ble også vekket da man tok seg en tur på et luk$u$ vannklosett på størrelse med 2 bad i Herman Krags veg. Kanskje kan det ha seg til at vi ser en gjenopplivning til høsten?

Dagens underholdning var som man kanskje skulle tenke Chromecast med gutta. Det ble litt mimring til dårlige tioresultater, en Bruks-relevant video og en dinosaurdans elns for folk født i det forrige årtusen. Vi takker for oss, flott middag. Vil også tro det er den beste faddermiddagen som ble arrangert i ogruppa i Mai.

Leave a Reply