O-ringen 2026 – 19. – 25. juli Göteborg
Hu og hei!
Sommerens viktigste uke er i år, som de fleste andre år, O-ringen. I år er O-ringen i Göteborg, så alt ligger til rette for en stor gjeng fra NTNUI.
For å få mer info om konkurransene og området generelt bør man lese på hjemmesiden til O-ringen. https://oringen.se/en/start.html
Det tar ca. 3,5 timer å kjøre fra Oslo til Uppsala og ca. 9,5 time fra Trondheim. Det er også mulig å ta tog, eller fly, til Göteborg. For å komme til campingen fra flyplassen eller togstasjonen må man da enten ta trikk/buss eller skaffe leiebil. O-campen ligger i år ved Stora Holm, rett nord for Göteborg. Anbefaler å ta med seg sykkel for å bevege seg på O-campen, og å ha med sykkellås typen – ikke mulig å klippe over med saks.
Det er booket 4 plasser uten el 9*9m hele uken (altså fra torsdag 16 jul 2026 til søndag 26 jul 2026). Det er altså mulig å komme på ulike tidspunkt i dette tidsrommet. Betaling gjøres derimot enkelt, og totalprisen deles på alle påmeldte her uavhengig av hvor mange dager du bor på campen. Blir det 25 stk er det ish 400 kr per pers. Plassene vil sannsynligvis ligge i utkanten av o-campen, for å ikke være til forstyrrelse for andre.
Det vil bli opprettet en slackkanal #oringen2026, der all kommunikasjon angående O-ringen skal foregå. Oppfordrer også til samkjøring og felles bruk av telt.
Send melding om det er noe du lurer på, så blir dette meget bra!
Minner også om at det er en prisøkning på påmeldingsavgift den 7. juni, så anbefaler å melde deg på før dette.
Påmeldingsfrist for o-camp er satt til 1. juni, og påmeldingen er bindende etter dette.