NattRenn 11.02 – Reppeåsen!

Nattrenn denne uken blir på Reppeåsen!

Det blir en intensiv (20poster +) og forhåpentligvis morsom løype, og som vanlig masse urettferdige gafflinger.

Avreise: Kl. 17.00 !! for at jentene skal rekke Tiomøte:)

Løypelengder: 

Dudes: ca. 4-5km

Babes: ca. 3-4km

Parkering: Her

Livelox: Her

Orange: Her

Kjørekabal: her

Håper mange blir med!