På lørdag blir det sprinthardøkt med start like ved Elgeseter bru.
Løypa er på 2,5 km
Sikkert fortsatt litt is og snø, men satser på ganske gode forhold.
Oppmøte 09:00 ved TPM.
Bli med, bli god!
På lørdag blir det sprinthardøkt med start like ved Elgeseter bru.
Løypa er på 2,5 km
Sikkert fortsatt litt is og snø, men satser på ganske gode forhold.
Oppmøte 09:00 ved TPM.
Bli med, bli god!