Handlekveld med Runes O-Utstyr

Hu&Hei

Vi har i år som i fjor fått til en handlekveld med Runes O-utstyr. Vi har booket A1 på Adolf Øien-bygget fra 18.15. Handlekvelden vil bli kombinert med en sosial kveld hvor Martin finner på noe artig opplegg. Vi bestiller også noe pizza så folk kan ta middagen der nede, i tillegg håper vi noen vil bake kake, skriv deg isåfall opp her. De som ønsker pizza vil dessverre måtte betale for dette selv. Som medlem av NTNUI Orientering får vi 25% rabatt på alle ordinære varer hos Rune, det vil også være mulig å få kjøpt M Tiger lykter med 30% rabatt, i tillegg lovte han å ta med noen ekstra gode tilbud(ryktes o-sko). Håper dette er noe som kan friste for mange. Vi gleder oss til en fin kveld:)

 

PS

Har du noen allergener eller mat preferanser som er relevant til pizza send oss en melding så fikser vi