Søntek blir denne gang på Leistadåsen, i håp om lite snø der!
Det er et ganske lite brukt terreng (tror jeg), så her er det god sjanse for å kanskje prøve nytt område!
Løypa ca. 7km inkl. masse kuttemuligheter hele veien, kort kjørevei og det er meldt knallvær, så ingen grunn til å ikke bli med:)
Livelox: Her
O-range: her
Avreise Lille-p: kl.09.00
Parkering: Her
Kjørekabal: Her
Bli med og bli god!!