Hu Og Hei!
Vinterens andre hytteintervall denne uke! Det er et populært konsept hvor vi varmer opp felles ned til Lerkendal-brua og derfra løper 6-minutters drag helt til Skistua. 2 min hvile mellom hvert drag med jogg ned for å samle gruppa. Etterpå blir det badstue og pizza!
For å lyktes med det trenger vi også noen sjåfører og biler som kan transportere tøy opp og folk ned, så derfor har jeg en kjørekabal her.
Oppmøte 18:00 ved TPM!
Påmeldingsfrist 12:00 tirsdag.
Denne økta anbefales veldig, særlig for det sosiale, bli med!