Nattrenn på Vikåsen i morgen, det er barmark så kan bare bli bra!
- Babes ca 4km
- Dudes ca 4.9km
Parkering på Solbakken skole
Avreise 18:30, start ca 19
Livelox: her
O-range: her, kode 182831
Kjørekabal: her
Stier er fjernet, vi trenger ikke de. Løypa går i tillegg ganske nærme Vikåsbeistens hjem, men løp fort og ikke bom så skal du nok klare deg 🙂
Bli med, dette blir gøy!
Meld deg på før 15 onsdag.