nattrenn

Nattrenn på Vikåsen i morgen, det er barmark så kan bare bli bra!

  • Babes ca 4km
  • Dudes ca 4.9km

ParkeringSolbakken skole
Avreise 18:30, start ca 19
Livelox: her
O-range: her, kode 182831
Kjørekabal: her

Stier er fjernet, vi trenger ikke de. Løypa går i tillegg ganske nærme Vikåsbeistens hjem, men løp fort og ikke bom så skal du nok klare deg 🙂

Bli med, dette blir gøy!

Meld deg på før 15 onsdag.