Hu og hei!
Ukens nattrenn blir på Trolla! Her er det GODE muligheter for masse BARMARK nå, så bare å slenge seg med!!
Løypelengder:
Dudes: ca. 4,7km
Babes: ca. 3,6km
Avreise: kl.18.00 (da solen går ned 18.20)
Parkering: Her
Livelox: Her
O-range: Her
Kjørekabal: Her
Bli med og bli god:)