Nattrenn

I dag (søndag) er det 55 dager til TIO, på onsdag er det 51 dager. Det nærmere seg årets høydepunkt med stormskridt og det har offiselt vært vår i nå 8 dager. Har også vært ganske mange dager med pluss grader nå. Syntes det alt sammen høres ut som argumenter for nettop du blir med på en BARMARKS NattRenn (lover ikke noe, men altså regner personligt selv med barmark). Det blir på Vikåsen, så du skal enda bare kjøre i typ 10min = du kommer tidlig hjem. Finner faktisk ikke på en eneste unnskylding for å ikke bli med. Meld deg på nå. Bli bra. Snakkes der.

 

Babes: 3,8-4,0km

Dudes: 4,9-5,0km

Kjørekabal her

Parkering her

Livelox her

O-range her

 

Avreise 17:45 (sola går ned 17:55 ish) fra Lille-p!!!!

 

Påmeld deg før onsdag 16:00, så du snill <3